Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Carpinus Beer

Carpinus

    Κάποιοι λένε, πως το Καρπενήσι οφείλει το όνομά του στο φυτό Carpinus orientalis που σήμερα είναι γνωστό με τη λαϊκή ονομασία γαύρος. Άλλοι πάλι δίνουν διαφορετικές εκδοχές για την προέλευση της ονομασίας της πόλης μας. Όλα αυτά λίγη σημασία έχουν. Το όνομα Carpinus μου ''έκανε'' κι έτσι το υιοθέτησα για να ονομάσω έτσι τις μπύρες μου!

Carpinus λοιπόν!
Πέρα όμως από το περιτύλιγμα κύριο λόγο παίζει το περιεχόμενο.

    Αρχικά, στα τέλη του 2013 έκανα μια προσπάθεια ζυθοποίησης, που έχει παρουσιασθεί εκτενώς στο : http://nikow-ant.blogspot.gr/search/label/%CE%A0%CE%B5%CF%81%CE%AF%20%CE%B6%CF%8D%CE%B8%CE%BF%CF%85
    Στη συνέχεια και μετά από παρότρυνση φίλων έφτιαξα μπύρα από κιτ, κάτι που δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα και δεν αποτελούσε τον πραγματικό σκοπό μου. Μου έδωσε όμως μια αρχική γνώση της διαδικασίας. Δεν θα επεκταθώ παραπάνω σε τεχνικά ζητήματα εδώ.
    Η πραγματική αξία όμως της παρασκευής μπύρας με τα κιτ ήταν πως μου γεννήθηκαν άπειρες απορίες, οι οποίες ήταν αδύνατον να απαντηθούν αν δεν έμπαινα στο θέμα από την αρχή και με μέθοδο.
    Βασικό εργαλείο μου και κύρια πηγή άντλησης γνώσης αποτέλεσε το διαδίκτυο. Στη συνέχεια η -διαδικτυακή πάλι- επαφή με ζυθοποιούς, επαγγελματίες και ερασιτέχνες.
    Αμέτρητες ώρες διαβάσματος, που συνεχίζονται, επίπονες προσπάθειες μεταφράσεων και κατανόησης όρων, συνεχής επισήμανση αποριών και εύρεσης λύσης τους και τέλος αρκετές προσπάθειες υλοποίησης και μετασχηματισμού της γνώσης σε ...μπύρα. Όπως προανέφερα όμως δεν θα αναφερθώ εδώ σε τεχνικά ζητήματα, παρά μόνο στο αποτέλεσμα κι αυτό δεν είναι άλλο από πέντε διαφορετικές ποιότητες μπύρας.
    Παρασκεύασα λοιπόν από μια Pilsner, double IPA, American IPA, Weiss και Stout και προετοιμάζομαι για τις επόμενες.
    Η επιθυμία μου είναι κάθε παρτίδα να είναι καλύτερη, κάθε προσπάθεια αρτιότερη και κάθε φορά  περισσότερη γνώση.
Carpinus Pilsner

Carpinus double IPA

Carpinus Irish Imperial Stout

Carpinus American IPA

Carpinus Dunkelweizen weiisbier

Κάποιοι ίσως αναγνωρίζουν τις συνταγές που μου έδωσαν - τους ευχαριστώ.
Κάποια τις ετικέτες που σχεδίασε - την ευχαριστώ.
Κάποιοι ίσως στο αποτέλεσμα, τις απορίες που ρώταγα - τους ευχαριστώ.
Κάποιοι τις μπύρες που ήπιαν - δεκτές οι ευχαριστίες.
... συνεχίζουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: